Zpět na kariéru

SPECIALISTA/TKA LOGISTIKY A NÁKUPU (medior) - zdravotnický materiálu

Praha
full_time

Máš zkušenosti z nákupu a skladového hospodářství – meziskladové přesuny zboží (příjem, výdej, fakturace), poptávky? Staň se novou hvězdou našeho týmu v LABS1503 Distribution a pomáhej zajistit zásobování zdravotnickým materiálem a technologiemi pro naše soukromé kliniky.

Odpovědět na pozici
bila sipka
department-logo
Máš zkušenosti z nákupu a skladového hospodářství – meziskladové přesuny zboží (příjem, výdej, fakturace), poptávky? Staň se novou hvězdou našeho týmu v LABS1503 Distribution a pomáhej zajistit zásobování zdravotnickým materiálem a technologiemi pro naše soukromé kliniky.
Čeká tě pestrá a akční agenda, spoustu i osobní komunikace s kolegy z našich klinik (Svět rovnátek, DENTALABS, ALPHALABS, Fyzio svět) i řešení situací s dodavateli přes telefon a email. Denně pomůžeš vyřešit nespočet úkolů, i těch urgentních či zapeklitých, ale současně se budeš podílet i na revizi a zlepšování procesů.

LABS1503 Distribution a.s. je součástí skupiny LABS1503, ve které získáš profesionálního a stabilního zaměstnavatele, možnost nahlédnout do komplexních procesů v nákupu i logistice, akční kolektiv i spoustu benefitů. Z malé rodinné firmy jsme se rozrostli v posledních 10 letech na dynamickou společnost a pro následující roky máme další velké plány.

Co Tě s námi čeká:

  • úzká spolupráce se sesterskými klinikami LABS1503, zodpovědnost za fungování a dodržování procesů zásobování, skladového hospodářství, fakturace a inventarizace;
  • denní práce v kanceláři v účetním a skladovém programu HELIOS (skladové hospodářství, mezi-skladové přesuny, kontrola položek zboží atd.);
  • spolupráce na vedení týmu a nastavení interních procesů, ad-hoc kompletní zástup kolegů v týmu logistiky (kancelář, centrální + přidružené sklady na ostatních budovách) - zákaznická podpora, zpracování objednávek od zákazníků a denní komunikace s dodavateli;
  • příjem a výdej, fakturace zboží, úzká spolupráce se skladem (WMS systém řízení skladu od příjmu až po expedici);
  • zodpovědnost za reklamační řád, evidence a vedení reklamačních řízení;
  • řešení mimořádných a neočekávaných ad-hoc situací, dle interních procesů logistiky a nákupu;
  • reportování manažerovi, týdenní report splněných úkolů;
  • aktualizace návodů a procesů dle nařízení manažera, zápisy z porad, zodpovědnost za dodržení termínů.


Nabízíme:

  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou;
  • fixní mzdu a motivační bonusový systém dle nastavených KPI;
  • pestrou pracovní náplň a úzkou spolupráci s dalšími členy týmu i manažery klinik;
  • stabilitu, nastavené fungující procesy, spolupráci s dodavateli nejmodernějšího zdravotnického vybavení a materiálu v rámci celého světa;
  • přátelský kolektiv a neformální atmosféru v moderním prostředí kliniky (nejsme korporát, ale parta šikovných kolegů, kteří se nebojí akční práce);
  • zážitkové firemní akce a společné teambuildingy;
  • osobní i profesní rozvoj, hrazené jazykové kurzy, vzdělávání a příspěvky na zájmové kurzy;
  • příspěvky a slevy na firemní produkty a služby v rámci skupiny Labs1503 (Svět rovnátek, AlphaLabs, DentaLabs, Fyzio svět);
  • MultisportKartu pro aktivity ve volném čase;
  • příspěvek na doplňkové penzijní připojištění nebo životní pojištění;
  • po 3 letech firemní auto k soukromým účelům;
  • a v neposlední řadě na pracovišti ovoce, oříšky i nejlepší italskou kávu v Praze, bez které si my už náš den ani neumíme představit.


Na oplátku požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání s maturitou;
  • min. 3 roky praxi v logistice, včetně vedení týmu min. 2 roky nebo na seniorní pozici v oboru;
  • zkušenost se zpracováním smluv, cenotvorbou a vyjednáváním podmínek s dodavateli a dopravci;
  • znalosti a pestré zkušenosti se skladovým hospodářstvím, fakturací, zpracováváním objednávek aj.
  • pokročilou práci v MS Office, zkušenost s Heliosem či jiným účetním programem a schopnost se snadno orientovat i ve skladových programech;
  • angličtinu min. na úrovni B1/B2 využiješ v emailové i telefonické komunikaci;
  • schopnost si samostatně práci zorganizovat, prioritizovat a pohlídat si důležité termíny;
  • smysl pro detail, pečlivost a pořádek;
  • proaktivitu, spolehlivost a ochotu pomáhat kolegům a zákazníkům řešit i svízelné a mimořádné situace;
  • velkou výhodou na začátek spolupráce je orientace v legislativě ve zdravotnictví (bezpečnostní listy, certifikáty, registrace SUKL apod.).

Pošlete nám svůj životopis!

Pokud Vás tato pracovní příležitost zaujala a věříte, že byste byl/a vhodným uchazečem/kou, zašlete nám Váš aktualizovaný životopis. Těšíme se na naší spolupráci!

Max. velikost 5 MB
Nahrávám...
fileuploaded.jpg
Nahrávání se nezdařilo. Maximální velikost je 5 MB.

Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

bila sipka
Děkujeme za váš zájem. Brzy se Vám ozveme.
Oops! Something went wrong while submitting the form.