Máš zkušenosti z nákupu a skladového hospodářství – meziskladové přesuny zboží (příjem, výdej, fakturace), poptávky? Staň se novou hvězdou našeho týmu v LABS1503 Distribution a pomáhej zajistit zásobování zdravotnickým materiálem a technologiemi pro naše soukromé kliniky.
Čeká tě pestrá a akční agenda, spoustu i osobní komunikace s kolegy z našich klinik (Svět rovnátek, DENTALABS, ALPHALABS, Fyzio svět) i řešení situací s dodavateli přes telefon a email. Denně pomůžeš vyřešit nespočet úkolů, i těch urgentních či zapeklitých, ale současně se budeš podílet i na revizi a zlepšování procesů.
LABS1503 Distribution a.s. je součástí skupiny LABS1503, ve které získáš profesionálního a stabilního zaměstnavatele, možnost nahlédnout do komplexních procesů v nákupu i logistice, akční kolektiv i spoustu benefitů. Z malé rodinné firmy jsme se rozrostli v posledních 10 letech na dynamickou společnost a pro následující roky máme další velké plány.
Co Tě s námi čeká:
- úzká spolupráce se sesterskými klinikami LABS1503, zodpovědnost za fungování a dodržování procesů zásobování, skladového hospodářství, fakturace a inventarizace;
- denní práce v kanceláři v účetním a skladovém programu HELIOS (skladové hospodářství, mezi-skladové přesuny, kontrola položek zboží atd.);
- spolupráce na vedení týmu a nastavení interních procesů, ad-hoc kompletní zástup kolegů v týmu logistiky (kancelář, centrální + přidružené sklady na ostatních budovách) - zákaznická podpora, zpracování objednávek od zákazníků a denní komunikace s dodavateli;
- příjem a výdej, fakturace zboží, úzká spolupráce se skladem (WMS systém řízení skladu od příjmu až po expedici);
- zodpovědnost za reklamační řád, evidence a vedení reklamačních řízení;
- řešení mimořádných a neočekávaných ad-hoc situací, dle interních procesů logistiky a nákupu;
- reportování manažerovi, týdenní report splněných úkolů;
- aktualizace návodů a procesů dle nařízení manažera, zápisy z porad, zodpovědnost za dodržení termínů.
Nabízíme:
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou;
- fixní mzdu a motivační bonusový systém dle nastavených KPI;
- pestrou pracovní náplň a úzkou spolupráci s dalšími členy týmu i manažery klinik;
- stabilitu, nastavené fungující procesy, spolupráci s dodavateli nejmodernějšího zdravotnického vybavení a materiálu v rámci celého světa;
- přátelský kolektiv a neformální atmosféru v moderním prostředí kliniky (nejsme korporát, ale parta šikovných kolegů, kteří se nebojí akční práce);
- zážitkové firemní akce a společné teambuildingy;
- osobní i profesní rozvoj, hrazené jazykové kurzy, vzdělávání a příspěvky na zájmové kurzy;
- příspěvky a slevy na firemní produkty a služby v rámci skupiny Labs1503 (Svět rovnátek, AlphaLabs, DentaLabs, Fyzio svět);
- MultisportKartu pro aktivity ve volném čase;
- příspěvek na doplňkové penzijní připojištění nebo životní pojištění;
- po 3 letech firemní auto k soukromým účelům;
- a v neposlední řadě na pracovišti ovoce, oříšky i nejlepší italskou kávu v Praze, bez které si my už náš den ani neumíme představit.
Na oplátku požadujeme:
- min. SŠ vzdělání s maturitou;
- min. 3 roky praxi v logistice, včetně vedení týmu min. 2 roky nebo na seniorní pozici v oboru;
- zkušenost se zpracováním smluv, cenotvorbou a vyjednáváním podmínek s dodavateli a dopravci;
- znalosti a pestré zkušenosti se skladovým hospodářstvím, fakturací, zpracováváním objednávek aj.
- pokročilou práci v MS Office, zkušenost s Heliosem či jiným účetním programem a schopnost se snadno orientovat i ve skladových programech;
- angličtinu min. na úrovni B1/B2 využiješ v emailové i telefonické komunikaci;
- schopnost si samostatně práci zorganizovat, prioritizovat a pohlídat si důležité termíny;
- smysl pro detail, pečlivost a pořádek;
- proaktivitu, spolehlivost a ochotu pomáhat kolegům a zákazníkům řešit i svízelné a mimořádné situace;
- velkou výhodou na začátek spolupráce je orientace v legislativě ve zdravotnictví (bezpečnostní listy, certifikáty, registrace SUKL apod.).