Jsi energický člověk, kterého nebaví jen 8 hodin sedět za počítačem, ale potřebuje i akci a být v pohybu? Rád/a pomáháš lidem a své kolegy nikdy nenecháš ve štychu? Zvládáš si udělat ve věcech systém, nabídnout návštěvě kávu v angličtině i řídit auto v Praze?
Třikrát ANO?
Tak šup sem za námi, potřebujeme tě jako sůl! Čeká tě u nás péče o návštěvy, přijímání a distribuce dobrot po budově, pestrá spolupráce s týmy office managementu, logistiky, provozu i marketingu, spousta praktického zařizování na moderních budovách v Holešovicích a Vršovicích i trocha administrativy.
Jako junior s námi nahlédneš pod pokličku efektivního office managementu a řízení provozu, naučíš se skvěle organizovat i chápat souvislosti jednotlivých oddělení a otevřeš si tak dveře na další vyšší pozice, podle tvých talentů a motivace.
Jsme LABS1503, značka privátních klinik se zaměřením na ortodoncii, estetickou stomatologii, testosteronovou terapii a fyzioterapie, otevřená šikovným juniorům, kteří mají ambice učit se a rozvíjet svůj potenciál v inovativní a akční firmě.
Co budeš dělat:
- 70 % akční práce - praktické úkoly a zařizování na pražských budovách, 30 % práce za počítačem a administrativa v kanceláři
- Staneš se první milou tváří, která přivítá v našich kancelářích nového hosta, ať už v angličtině nebo češtině, a připraví mu kávu
- Budeš pečovat o plynulý chod zasedacích místností, doplňovat občerstvení a mít hlavní přehled o všech návštěvách a eventech
- Zajistíš přejímku zboží od dodavatelů (kancelářské potřeby, ovoce, oříšky, catering), jejich distribuci po budově a pořádek v kuchyňkách
- Po zaškolení budeš zastupovat office managerku při kontrolách pořádku a úklidu od agentur a pomáhat jí s dalšími úkoly
- Staneš se akční spojkou mezi týmy jednotlivých pražských klinik a zajistíš i pochůzky na poštu a úřady
- Pomůžeš office týmu s kopírováním, skenováním, tříděním a správou dokumentů a dohlédneš, že vše bude uloženo do správných složek
- Budeš vypomáhat se skladovou evidencí a výdejem materiálu pro klienty klinik
- V rámci administrativy budeš mít zodpovědnost za evidenci oprav v interním systému a dohlížet na provedení úkolů
- Pomáhat kolegům v kanceláři a manažerům s dílčími admin. úkoly, např. objednávat letenky
Co ti nabízíme:
- Smlouvu na dobu neurčitou, k fixní mzdě i motivační bonusový systém
- Získání praxe s office managementem a možnost výrazného kariérního růstu do různých oddělení firmy - jedná se o startovací pozici pro šikovné nováčky
- Zaučení ze strany zkušených kolegů
- Práci v luxusních, zbrusu nových kancelářích v Holešovicích s výhledem na Vltavu
- Akční pracovní náplň a přátelský kolektiv, díky kterému uběhne pracovní den jako voda
- Zážitkové a společné teambuildingy
- Finanční podporu na vzdělání a zájmové kurzy dle vlastního výběru
- Individuální lekce angličtiny nebo jiného jazyka
- Zářivý úsměv díky léčbě neviditelnými rovnátky, kterou od nás v rámci benefitů celou dostaneš
- Vouchery na fyzioterapie, bělení zubů nebo estetickou medicínu
- Multisportku, příspěvek na doplňkové penzijní spoření
- Po 3 letech firemní auto i k soukromým účelům
- A v neposlední řadě nejlepší italskou kávu v Praze, bez které si my už náš den ani neumíme představit
Co k tomu potřebuješ:
- Středoškolské vzdělání s maturitou
- Týmovou povahu, ochotu pomáhat každému, kdo bude potřebovat
- Akční přístup k řešení úkolů, selský rozum, chuť zařizovat a mít vše dotaženo do konce
- Ochotu řídit osobní auto i v pražském provozu a pohybovat se mezi více klinikami
- Časovou flexibilitu při zástupu kolegů nebo pracovních cestách na brněnskou pobočku (pracujeme pouze pracovní dny)
- Profesionální vystupování při komunikaci s návštěvami a komunikativní angličtinu min. B2
- Znalost práce na PC a programu Excel